Tråkigt väder

Dagen började med strålande sol, knappt ett moln på himlen. Nu är det helt grått på himlen och för en stund sen öste regnet ner. Konstigt nog känner jag mig lite rastlös idag, så jag har funderingar på att baka någonting. Fick ett tips av Jessica på ett gott bröd, och det lät verkligen supergott så tror att jag ska ge det ett försök. Men detta betyder att jag måste gå ut! Och riskera att bli dyngsur om regnet börjar falla igen. Frågan är om man ska våga sig på ett försök eller om man helt enkelt ska stanna inne och mysa till en film. Fast brödet lät väldigt gott..

Har också kollat runt lite på internet idag och hittade en blogg som verkar väldigt intressant. Den heter Heavenly cupcake, och det är en ung tjej som bor i Borås och hon verkar verkligen väldigt duktig. Så hennes blogg kommer jag besöka ofta för att få lite tips på vad man kan baka för gott och onyttigt : )



eaaaa,
2011-09-01 @ 14:21:27
URL: http://eaaaa.blogg.se/

Lite regn skadar aldrig, det är lite uppfriskande faktiskt :D Om jag var där, så hade jag gått med dig. Då hade vi sprungit dit, om du minns en gång i Falkenberg när det ösregnade och åskade, och vi sprang till toaletterna och blev helt dygnsura och far blev så sur. :D haha.

Det kommer jag alltid komma ihåg, vi bara skrattade.

Så jag tycker definitivt att du ska gå ut, du kommer du känna dig jätte nyttig sen ikväll när allt är klart :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

LindaAdolfsson ,

Livet hemifrån.

RSS 2.0