IT´S TIME TO FACE THE TRUTH

Jag vet inte vad jag vill göra. Med mitt liv. Jag har inte en aning. Ska jag plugga igen? Eller vad ska jag göra? Jag vill ha en förändring i mitt liv. Jag vill inte behöva bo hemma hos mamma och pappa. Jag är ganska trött på det nu, inte för att jag inte tycker om dem, men jag vill ha mitt egna liv och faktiskt känna att jag är vuxen nu. Och om jag ska plugga igen, vad ska jag plugga då? Ska jag fortsätta och sikta på sjuksköterska eller ska jag inrikta mig på någonting helt annat?

Jag behöver hjälp, dags att inse det. Hjälp mig!
Sandra
2011-06-23 @ 23:38:15

Det kommer bli bra oavsett vad du väljer att göra. Du får känna efter och välja vilket av dina alternativ som känns rätt för dej. Blir det fel är de ju bara till att byta! Va stark och allt kommer att lösa sig! Hoppas du får en bra midsommar!

Cissi
2011-06-25 @ 00:33:50
URL: http://celias.blogg.se/

Följ ditt hjärta, låt det tala och inte hjärnan :)De kan nämligen ha lite olika tankar.. om du förstår hur jag menar ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

LindaAdolfsson ,

Livet hemifrån.

RSS 2.0