Mitt liv...

Varför kan inte allting bara bli bra? Varför måste allting krångla för mig? Jag orkar inte med detta längre.

Fick ett samtal från ortopeden i Borås idag. Han sa att eftersom jag är skriven här i Nynäshamn så får jag inte komma till dem. Jag måste gå till någon häruppe. Så då har jag två alternativ, antingen gå till en ortoped häruppe och behöva åka fram och tillbaka mellan ortoped, jobb och läkare. Eller så skriver jag mig nere i Svenljunga igen.

Grejen är att jag vill inte skriva mig i Svenljunga igen för då skulle det verkligen kännas som att jag lämnar S. Och det vill jag inte. Samtidigt vill jag inte behöva åka fram och tillbaka för att fixa med jobb, sjukskrivning och annat. Det skulle ju vara lättare om allt blev gjort nere i Svenljunga, då skulle jag kunna komma tillbaka hem hit och bara få vara hemma, istället för att hatta fram och tillbaka.

Vad fan ska jag göra!? Jag vet inte hur jag ska sköta allt detta utan att bli helt och hållet galen! Jag orkar inte mer nu, jag vill bara att allt ska vara bra så att jag och S kan få vara tillsammans med varandra. Mitt liv känns som en enda stor soppa. :'(
eaaaa,
2011-08-04 @ 14:32:07
URL: http://eaaaa.blogg.se/

Gumman <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

LindaAdolfsson ,

Livet hemifrån.

RSS 2.0