Upp & ner

blääää!
fan ibland känns det som fan va bra!
och sen känns allt bara helt åt helvete!
är en sån simpel sak för avancerat för dig eller?
tydligen.
jag vet inte om jag vill längre.
samtidigt som jag vill så vill jag inte, konstigt men så är det.
men ska det vara såhär så vill jag faktiskt inte.
jag är ledsen.

ikväll är det en riktig skitkväll, som det har varit flera kvällar irad nu,
hmm, "undrar" vad det kan bero på?
har ni någonsin känt er riktigt glada en stund för att i nästa bara känna att näfan, nu vill jag bara ligga och gråta.
det gör jag, ofta.
så känner jag just nu,
och det ska jag tamigfan ta och göra nu, gå och lägga mig och gråta hela natten lång.
låt mig va!
Emelie.
2008-02-23 @ 16:40:52

Läste ditt inlägg om att ena stunden så känns allt bra och man vill typbara skratta och dela med sig av all glädje, tills nästa sekund kommer då man trycks ner och allt man vill är att bara gråta.
Kanske inte förklarar så bra, men hoppas du förstår vad jag menar!
Jag kan bara säga, att jag känner så jag också. Allt kan kännas så jävla bra en stund, sen i nästa jävla sekund känns allt skit och man vill bara gråta. Fast jag kan inte släppa ut det, för jag känner mig så jävla dum då. Fråga inte varför. Så jag försöker skratta och allt även då, du lyckas, vet inte om jag gör det. Sandra säger ju att jag är så jävla negativ hela tiden, vet inte vad du tycker. Men förlåt, om jag är negativ hela tiden, försöker skärpa mig. Vill också säga att jag finns här för dig när som helst, om du vill prata, finns jag här, om du vill skratta finns jag här, om du vill gråta finns jag här, jag finns alltid här. Jag älskar dig syster, glöm aldrig det.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

LindaAdolfsson ,

Livet hemifrån.

RSS 2.0